Nona Demey Gallagher, Through the Looking-Glass (and what we found there)
master drama
Bastardo 1, 2 en 3 bevinden zich boemplots in een wel zeer pékulaire living.
Als in een rêverie kunnen ze zich ni remembreren ni hoe ze daar verschijnselt zijn.
Ze hebben elkaar nog nimmer-nooit ni gezien ni (of ni of wel of ni of wel?)
Een gevoel van déjà-visie bekruipt de bastardi. Ze specu-palaveren.
Moeten ze op zoek naar in- of exits? Of blijven ze beter intern?
Zijn ze free willy of is hun lotto al maxi-lang getrokken?
Hoe meer ze filo-sofistikeren, hoe meer ze in achtjes draaien.
De sfeer wordt para-frigide, de communicatie spruttelt.
Vraag blijft: ‘Wat doen wij hier?
Bastardo 1, 2 en 3 bevinden zich boemplots in een wel zeer pékulaire living.
Als in een rêverie kunnen ze zich ni remembreren ni hoe ze daar verschijnselt zijn.
Ze hebben elkaar nog nimmer-nooit ni gezien ni (of ni of wel of ni of wel?)
Een gevoel van déjà-visie bekruipt de bastardi. Ze specu-palaveren.
Moeten ze op zoek naar in- of exits? Of blijven ze beter intern?
Zijn ze free willy of is hun lotto al maxi-lang getrokken?
Hoe meer ze filo-sofistikeren, hoe meer ze in achtjes draaien.
De sfeer wordt para-frigide, de communicatie spruttelt.
Vraag blijft: ‘Wat doen wij hier?
VAN en MET Mats Vandroogenbroeck, Nona Demey Gallagher, Timo Sterckx
TEKST Mats Vandroogenbroeck
MUZIEK Mozes Mosuse
SCENOGRAFISCH ADVIES Sibran Sampers
BEELD Helena Verheye
COACHING Joachim Robbrecht, Lukas Smolders, Wannes Gyselinck
MET DANK AAN Joeri Happel, Jana De Kockere, Fabrice Delecluse, Grégory Abels, Tania Gallagher, Campo, Vooruit, NTGent & Arenberg